Translate

03 Φεβρουαρίου 2016

"Τα χαϊκού" του οδοντιατρείου (γραμμένα σε ώρες αναμονής σε οδοντιατρείο το 2016)

Το ερέθισμα: αναρτήσεις με χαϊκού που διάβασα σήμερα στο f/b.
Η ευκαιρία: ο χρόνος αναμονής στο οδοντιατρείο.
Το αστείο: η κοπέλα του οδοντιατρείου με ρώτησε, αν σημειώνω όσα θέλω να ρωτήσω στο γιατρό.


ο
Υπομένοντας
σε γιατρό ονειρεύομαι
άσπρους οδόντας.

δ
Τους οδόντας μου
να φκιάσω (κι) ό,τι έχω
ας το χάσω.

ο
Όμορφα δόντια;
Είδος πολυτελείας!
Λεφτά (να) υπάρχουν.

ν
Όχι, τυχαία
άρχισα να αντιπαθώ
τα ραντεβούδια.

τ
Γιατρός που θέλει
γαϊδάρου υπομονή;
Οδοντίατρος.

ο
Εμφυτεύματα,
λαμπερό χαμόγελο!
Πληρώνεις αδρά.

γ
Αν το πετάξω
στα κεραμίδια, δεν θα
ξαναφυτρώσει.

ι
-Τέλεια θα γίνουν!
-Δεν θα χαμογελώ πια!
-Όλα μια χαρά!

α
Κίτρινα δόντια
σαν τα άσπρα ρυζάκια!
Μεταμόρφωση.

τ
Τα χρυσά δόντια
δείχναν λεφτά. Τα λευκά
ομοίως λεφτά.

ρ
Το δοντάκι μου
πονεί κι όχι για σε.
Πάει να πει, κρίμα!

ό
"Κυρία μου, κυρία μου..."
Μετά το ταμείο: 
"Πάλι αυτή!"

ς
Η γιαγιάκα μου
έτρωγε με δυο δόντια.
Μετά την πείνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου