Translate

25 Αυγούστου 2017

Να 'χα τα χρόνια σου, αχ, και να τα 'χα! Χρόνια πολλά, παιδί μου!

Long you live and high you fly
And smiles you"ll give and tears you"ll cry
And all you touch and all you see
Is all your life will ever be



Αγαπημένο μου, κοριτσάκι, μοναχοπαίδι μου, Αλκηστάκι μου!
Όχι, δεν είναι αυτά απλές προσφωνήσεις, 
φράσεις που λέμε από συνήθεια,
εδώ οι λέξεις είναι χτύποι της καρδιάς,
θάλασσες με συναισθήματα
κι αυτό το κτητικό στο τέλος τους
δεν δείχνει κυριότητα,
σηματοδοτεί μόνον ότι εσύ είσαι ο πιο δικός μου άνθρωπος,
το πιο ευωδιαστό λουλούδι,
το πιο λαμπρό αστέρι,
η πιο όμορφο ταξίδι,
το πιο καλογραμμένο βιβλίο.
Γιατί έτσι βλέπω το παιδί μου
και πιστεύω ότι μπορεί και το αξίζει
όσο κι αν "ξεστρατίζει".
Παιδάκι μου, το βιβλίο της ζωής σου
να το γράψεις όσο πιο όμορφα μπορείς,
κάτι σαν best seller
Κάνε τη ζωή σου όμορφη,
γιατί είναι στο χέρι σου, όπως και του καθενός.
Ζήσε με λογική και συναίσθημα (μ' αυτή τη σειρά).
Επιδίωξε τη χαρά, την αγάπη, την ηρεμία, την επιτυχία (μ' αυτή περίπου τη σειρά)
Ζήσε ήσυχα και συναρπαστικά (γίνεται κι αυτό!).
Να αγαπάς τον εαυτό σου και τους δικούς σου ανθρώπους, 
μ' αυτούς ζούμε, αυτοί είναι η ουσία στη ζωή.
Μη σπαταλιέσαι και μη σπαταλάς το χρόνο σου.
Να έχεις στόχους και σκοπό και μ' αυτά να πορεύεσαι.
Μην περιγελάς τη λαϊκή σοφία, το απόσταγμα της ζωής, την εμπειρία των μεγαλύτερων, συνήθως επιβεβαιώνονται.
Η ζωή είναι σύντομη - η νιότη πολύ περισσότερο -
αλλά πανέμορφη, αν τη ζεις με γνώση και σύνεση.
Να αγαπάς και να περιποιείσαι τον εαυτό σου. 
Φρόντισε να δημιουργείς τις συνθήκες που θα σε κάνουν ευχαριστημένη. 
Η ευτυχία στη ζωή είναι στο χέρι μας, 
αλλά θέλει πολύ και καθημερινή δουλειά, διαύγεια, εξυπνάδα, προνοητικότητα, υπομονή ... 
τόσα πολλά και δύσκολα διαχειρίσιμα!
Ζήσε πάνω απ' όλα με υγεία.
Κι αν όσα λέω είναι συμβουλές, μη και δεν, έτσι να κάνεις κι όχι αλλιώς ...
Ζήσε τη ζωή σου, όπως θες και για καλό να είναι!

Πολύχρονη, γερή, τυχερή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου